Calisthenic

Edzésmódszer az élethosszig tartó fittségért, egészségért és félelmetes erőért.

Aktuális edzésterv

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

Címkék

398. edzés

2013.11.05. 22:45 Callistor


Ma szokásosan nagyon keveset aludtam, de most még az átlagosnál is kevesebbet, nagyjából 3 és fél órát. Ezt délután még kb. háromnegyed órával megtoldottam, de lényeg, hogy nem voltam túlontúl pihent állapotban. Egész nap elég kába voltam, de estére egész jól összeszedtem magamat, így jól ment az edzés. Két részletben végeztem el a gyakorlatokat, így alakult az estém.

Általános bemelegítés:

csípőkörzés, csípő-törzskörzés, törzskörzés, csuklókörzés, könyökkörzés, vállkörzés előre-hátra, egykezes karkörzés előre-hátra, páros karkörzés előre-hátra, vízszintes és függőleges karhúzás, térdkörzések

Fekvőtámasz kézenállásból (4. szint):

Fekvőtámasz előredőlve: 2 x 10 (bemelegítés)
Fekvőtámasz térdelve: 2 x 5 (bemelegítés)
Fél fekvőtámasz kézenállásban: 3 x 5 (edzés)

Függőleges karhajlításból maradtam a legutóbbi mennyiségnél, de nem ment igazán könnyen. Sőt, az utolsó sorozat utolsó ismétlése már nem is sikerült szabályosra, nagyon erőltetett volt. Úgy érzem, nagyon megrekedtem ennél a gyakorlatnál, bár tény, hogy ezt sem könnyű 4-1-X-1 módszerrel gyakorolni, így nem is várok gyors és látványos fejlődést.

Guggolás* (10. szint):

Teljes guggolás: 1 x 10 (bemelegítés)
Guggolás zárt lábbal: 1 x 10 (bemelegítés)
Egylábas guggolás: 3 x 4 (edzés)

A második, könnyített fő gyakorlat ma a Guggolás volt, ebből tehát ismét fél mennyiséget végeztem. Kifejezetten jól ment, semmi gondot nem okozott és nem is éreztem megterhelőnek.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://callistor.blog.hu/api/trackback/id/tr825618504

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása