Calisthenic

Edzésmódszer az élethosszig tartó fittségért, egészségért és félelmetes erőért.

Aktuális edzésterv

Naptár

szeptember 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30

Friss topikok

Címkék

378. edzés

2013.10.12. 15:51 Callistor


Ma a szokásosnál előbb, kora délután edzettem. Folytattam a 4-1-X-1 módszert, ezért a Fekvőtámaszban is visszavettem a mennyiséget az egyes sorozatokban. Kifejezetten hatásosnak éreztem az új megközelítést, edzés végére egészen jól lefárasztotta az izmaimat. Azt hiszem, a kevesebb ismétlés ellenére összességében valóban több és minőségi munkát végzek így. A tegnapi Guggolást is érzem egy kicsit a lábaimban. Bár izomláznak egyáltalán nem mondanám, viszont az edzés hatékonyságát jól mutatja. A derekamat és a hátamat is érzem egy kicsit, azt hiszem, a Hármasbefutóra is vissza kell szoknom.

Általános bemelegítés:

csípőkörzés, csípő-törzskörzés, törzskörzés, csuklókörzés, könyökkörzés, vállkörzés előre-hátra, karkörzés előre-hátra, vízszintes és függőleges karhúzás, térdkörzések

Fekvőtámasz (7. szint):

Fekvőtámasz előredőlve: 2 x 10 (bemelegítés)
Fekvőtámasz térdelve: 2 x 5 (bemelegítés)
Felemás fekvőtámasz: 1 x 9 (edzés)
Felemás fekvőtámasz: 2 x 8 (edzés)

A jobb és bal oldal között 1-1 percet pihentem. Tartani akartam a legutóbbi összismétlésszámot, ezért az első sorozatban 9-re léptem vissza. A második sorozatnál azonban úgy éreztem, ez még mindig sok lesz a szabályos ismétlésekhez, így visszaléptem 8-ra. A harmadik sorozatban is jól ment a 8 ismétlés, már a második oldal utolsó ismétlésénél már eléggé erőlködnöm kellett. Legközelebb tehát 8 ismétléssel kezdem a gyakorlatot, és ha úgy adódik, akkor az utolsó sorozatban emelek a mennyiségen.

Alkar (4. szint):

Egykezes függeszkedés rúdról: 2 x 10 mp (edzés)

Közvetlenül a Fekvőtámasz után kiegészítésként egykezes függeszkedésből végeztem 2 sorozatot, de ez még mindig nem a rendes, könyv szerinti alkaredzés, inkább csak visszaszoktató gyakorlat. Mindenesetre jóval könnyebbnek éreztem, mint múltkor, ezért hetente 2-3-szor beiktatom az edzésekbe ezt a könnyített verziót.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://callistor.blog.hu/api/trackback/id/tr215565126

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása