Calisthenic

Edzésmódszer az élethosszig tartó fittségért, egészségért és félelmetes erőért.

Aktuális edzésterv

Naptár

szeptember 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30

Friss topikok

Címkék

391. edzés

2013.10.28. 20:50 Callistor


Este álltam neki a mai edzésnek, de még nem túl későn, így összességében egész jól ment. Szokásos módon a Hármasbefutóval kezdtem, ezután következett a mára kisorsolt Fekvőtámasz kézenállásból.

Általános bemelegítés:

csípőkörzés, csípő-törzskörzés, törzskörzés, csuklókörzés, könyökkörzés, vállkörzés előre-hátra, egykezes karkörzés előre-hátra, páros karkörzés előre-hátra, vízszintes és függőleges karhúzás, térdkörzések

Hármasbefutó:

Híd: 1 x 20 mp
L-tartás (3,5 cm-es magasítóval): 5 x 4 mp
Teljes csavarás: 1 x 20 mp

A Híd és a Csavarás jól ment, az L-tartás pedig meglepő módon kifejezetten jól! Egyáltalán nem okozott nehézséget a 4 mp-es időtartam, így aztán emeltem is egyet a sorozatok számán. Ezúttal tehát 5 sorozatot végeztem belőle, ami végig nagyon jól ment. A héten még biztosan megtartom ezt a mennyiséget, aztán majd kiderül, hogy áttérek-e a 4 x 5 mp-es felosztásra.

Fekvőtámasz kézenállásból (4. szint):

Fekvőtámasz előredőlve: 2 x 10 (bemelegítés)
Fekvőtámasz térdelve: 2 x 5 (bemelegítés)
Fél fekvőtámasz kézenállásban: 3 x 5 (edzés)

A Függőleges karhajlításból a legutóbb ígért módon visszatértem a hagyományos, könnyebb verzióra. Ez azt jelenti, hogy az eddigi, talajtól számított 10,5 helyett csak 13 cm-re engedtem le magamat. Érezhetően könnyebb volt így a gyakorlat, de azért még így sem ment kifejezetten könnyedén. Emiatt aztán maradtam is a legutóbbi ismétlésszámnál, legközelebb talán megpróbálkozom a mennyiség emelésével. A 4-1-X-1 módszer így is kellően megdolgoztatott, nem is a kinyomás, inkább az alsó pozícióban való megtartás volt a nehezebb.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://callistor.blog.hu/api/trackback/id/tr675603716

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása