Calisthenic

Edzésmódszer az élethosszig tartó fittségért, egészségért és félelmetes erőért.

Aktuális edzésterv

Naptár

szeptember 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30

Friss topikok

Címkék

386. edzés

2013.10.22. 14:38 Callistor


Ma elég sűrű és hosszú napom van, így kénytelen voltam kora délután nekiállni az edzésnek. Sajnos ma is nagyon keveset tudtam aludni éjjel, amit egy fél órás délutáni pihenéssel kicsit enyhítettem, de azért nyilván még így sem voltam a topon. Szerencsére csak egy fő gyakorlatot terveztem be mára, így elég gyorsan letudtam az edzést.

Általános bemelegítés:

csípőkörzés, csípő-törzskörzés, törzskörzés, csuklókörzés, könyökkörzés, vállkörzés előre-hátra, egykezes karkörzés előre-hátra, páros karkörzés előre-hátra, vízszintes és függőleges karhúzás, térdkörzések

Fekvőtámasz kézenállásból (4. szint):

Fekvőtámasz előredőlve: 2 x 10 (bemelegítés)
Fekvőtámasz térdelve: 2 x 5 (bemelegítés)
Fél fekvőtámasz kézenállásban (10,5 cm-ig): 3 x 5 (edzés)

A Függőleges karhajlítás lett a mai napra kisorsolva, ebből a legutóbbi mennyiséget teljesítettem. Mivel nem voltam túl jó formában, ezért elég nehezen ment még ez a mennyiség is, a 4-1-X-1 módszerrel. Éppen ezért úgy döntöttem, legközelebb könnyítek rajta, és visszatérek a hagyományos 4. szint gyakorlatához, eddig ugyanis nehezített, mélyebbre engedett változatot végeztem belőle.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://callistor.blog.hu/api/trackback/id/tr215592413

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása