Calisthenic

Edzésmódszer az élethosszig tartó fittségért, egészségért és félelmetes erőért.

Aktuális edzésterv

Naptár

szeptember 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30

Friss topikok

Címkék

379. edzés

2013.10.14. 19:58 Callistor


Ma egész nap eléggé erőtlen és kedvetlen voltam, így az edzést is csak este végeztem el. Az általános bemelegítés közben szerencsére már egész jól magamhoz tértem, így jól ment az edzés. A Hármasbefutóval kezdtem, majd ezután következett a fő gyakorlat, ami a sorsolásos módszer szerint ma a Húzódzkodás volt.

Általános bemelegítés:

csípőkörzés, csípő-törzskörzés, törzskörzés, csuklókörzés, könyökkörzés, vállkörzés előre-hátra, karkörzés előre-hátra, vízszintes és függőleges karhúzás, térdkörzések

Hármasbefutó:

Híd: 1 x 20 mp
L-tartás (3,5 cm-es magasítóval): 4 x 4 mp
Teljes csavarás: 1 x 20 mp

A Híd jól ment, a Csavarás pedig kifejezetten könnyedén. L-tartásból váltottam a rövidebb időtartamra, eggyel több sorozat mellett. Ez is egész jól ment, bár még van hová fejlődni.

Húzódzkodás (6. szint):

Fél húzódzkodás: 2 x 5 (bemelegítés)
Húzódzkodás szűk kéztartással: 3 x 5 (edzés)

Húzódzkodásból az 4-1-X-1 módszer miatt inkább visszaléptem egy szintet, mivel lassú ismétlések miatt nem tudtam volna addig megtartani magamat fél kézzel, ráadásul nagyon lecsökkent volna az ismétlésszám is. A szűk húzódzkodásból is visszaléptem 5 ismétlésre, de 3 sorozatot végezve így is egész jól megdolgoztatott. Nem kellett nagyon erőlködnöm, de azért nem ment könnyedén sem.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://callistor.blog.hu/api/trackback/id/tr505568515

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása