Calisthenic

Edzésmódszer az élethosszig tartó fittségért, egészségért és félelmetes erőért.

Aktuális edzésterv

Naptár

szeptember 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30

Friss topikok

Címkék

255. edzés

2013.02.05. 21:01 Callistor

A mai edzés kifejezetten jólesett. Nem mindenből voltam csúcson, de hát az olyan napok eleve nagyon ritkák, amikor minden tökéletesen megy. Főleg az Alkarnál éreztem, hogy fejlődtem, de erről alább. Összességében tehát elégedett vagyok a mai edzéssel, igaz, úgy alakultak a dolgok, hogy a ju-jutsu edzést sajnos kihagytam. Nem is baj, mert bemelegítésnél most is éreztem a bal vállamat, így legalább kíméltem kicsit. Délután bekentem ugyan Richtofittel, de csodát attól sem lehet várni. Na de nézzük a mai edzés menetét!

Általános bemelegítés:

csípőkörzés, csípő-törzskörzés, törzskörzés, csuklókörzés, könyökkörzés, vállkörzés előre-hátra, karkörzés előre-hátra, vízszintes és függőleges karhúzás, térdkörzések

Hármasbefutó:

Híd: 1 x 20 mp
N-tartás: 1 x 22 mp (cél: 30 mp)
Teljes csavarás: 1 x 20 mp

A Hídnál megint csúszott kicsit a lábam, de azért jól ment a gyakorlat. Az N-tartással némiképp most is megszenvedtem, a végére már majdnem leértem a földre. A Csavarás kifejezetten jól ment, egész rugalmasnak éreztem magam, csak kellemes feszülést éreztem.

Kézenállás:

Kézenállás fal mellett: 2 x 62 mp

A Kézenállás ma nagyon jól ment. A megemelt időtartamot is stabilan ki tudtam tartani, még ha nem is könnyedén.

Alkar (2. szint):

Saskarom: 1 x 5 mp (bemelegítés)
Ujjbegyes fekvőtámasz
falnál: 1 x 10 (bemelegítés)

Ujjbegyes fekvőtámasz térdelve: 1 x 5 (bemelegítés)
Ujjbegyes fekvőtámasz: 2 x 5 (edzés)
Függeszkedés rúdról: 2 x 10 mp (bemelegítés)
Függeszkedés rúdról: 3 x 53 mp (edzés)

Ma egyértelműen a Függeszkedés volt a nyerő! Bár ez az előzményekkel együtt érezhető igazán, mivel korábban eljutottam az 52 mp-ig, ahol teljesen megrekedtem. Ekkor visszaléptem az időtartammal, és szép lassan kezdtem újra felépíteni a gyakorlatot. Amint látszik, most sikerült átlépni ezt a határt, ugyanis stabilan, mindenféle gyengülés nélkül ment az 53 mp is. Az Ujjbegyes fekvőtámasznál azt hiszem, elhagyom a falnál végzett gyakorlatot, mivel nem sok hatását érzem. Helyette még egy sorozatot hozzácsapok a térdelésből végzett fekvőhöz.

Lámpaoltás!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://callistor.blog.hu/api/trackback/id/tr35064590

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása