Calisthenic

Edzésmódszer az élethosszig tartó fittségért, egészségért és félelmetes erőért.

Aktuális edzésterv

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

Címkék

399. edzés

2013.11.06. 19:56 Callistor


Ma szintén este edzettem, és egész jó formában éreztem magamat. A gyakorlatok jól mentek, elégedett vagyok a teljesítményemmel.

Általános bemelegítés:

csípőkörzés, csípő-törzskörzés, törzskörzés, csuklókörzés, könyökkörzés, vállkörzés előre-hátra, egykezes karkörzés előre-hátra, páros karkörzés előre-hátra, vízszintes és függőleges karhúzás, térdkörzések

Hármasbefutó:

Híd: 1 x 20 mp
L-tartás (3,5 cm-es magasítóval): 4 x 5 mp
Teljes csavarás: 1 x 20 mp

A Híd és a Csavarás átlagosan mentek, nem okoztak problémát. L-tartásból az első két sorozat kifejezetten jól ment, de az utolsó kettővel sem volt semmi probléma.

Lábemelés (10. szint):

Térdfelhúzás: 2 x 10 (bemelegítés)
Nyújtott lábemelés függeszkedésben: 2 x 5 (edzés)
Nyújtott lábemelés függeszkedésben: 1 x 6 (edzés)

A Lábemelés jól ment, így az utolsó sorozathoz hozzátettem még egy ismétlést. Igaz, ez már nem ment könnyen, nem volt teljesen kontrollált a mozgás, így kicsit belengtem. Összességében viszont elégedett vagyok a gyakorlattal.

Húzódzkodás* (6. szint):

Fél húzódzkodás: 2 x 5 (bemelegítés)
Húzódzkodás szűk kéztartással: 3 x 2 (edzés)

A könnyített fő gyakorlat ma a Húzódzkodás volt, ebből tehát csak 2 ismétléses sorozatokat végeztem. Kifejezetten könnyen ment, semmi gondot nem okozott még úgy sem, hogy nem csak állig, hanem mellközépig húztam magamat. A sorozatok között nem láttam értelmét túl sokat pihenni, így a szokásos 3,5 perc helyett csak kb. 1 perces pihenőket tartottam.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://callistor.blog.hu/api/trackback/id/tr175618505

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása