Calisthenic

Edzésmódszer az élethosszig tartó fittségért, egészségért és félelmetes erőért.

Aktuális edzésterv

Naptár

szeptember 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30

Friss topikok

Címkék

252. edzés

2013.02.01. 23:44 Callistor

A mai edzés elég vegyes volt, hol azt éreztem, hogy nagyon jól megy, hol azt, hogy nem annyira. Mindenesetre fejlődtem, így az összkép mindenképpen pozitív. A Négyüteműt most kihagytam, a tegnapi ju-jutsu edzés kellően átmozgatott, még ma is éreztem itt-ott a hatását. Elég sokat estünk, az egyik vállamat kicsit éreztem is, valószínűleg megüthettem az egyik esésnél. Az edzésben viszont nem akadályozott, közben nem éreztem fájdalmat.

Általános bemelegítés:

csípőkörzés, csípő-törzskörzés, törzskörzés, csuklókörzés, könyökkörzés, vállkörzés előre-hátra, karkörzés előre-hátra, vízszintes és függőleges karhúzás, térdkörzés

Fekvőtámasz kézenállásból (4. szint):

Fekvőtámasz előredőlve: 2 x 10 (bemelegítés)
Fekvőtámasz térdelve: 2 x 5 (bemelegítés)
Fél fekvőtámasz kézenállásban: 2 x 14 (edzés)

Kifejezetten jól ment most ez a gyakorlat! Olyannyira, hogy mindkét sorozatban ment a 14 ismétlés. Igaz, az első sorozat elejét kissé dinamikusan végeztem, de aztán figyeltem erre is. Mindenesetre a fejlődés így is egyértelmű volt.

Híd (6. szint):

Egyenes híd: 2 x 10 (bemelegítés)
Teljes híd: 1 x 15 (edzés)
Teljes híd: 1 x 16 (edzés)

A Híd ma nem ment túl jól. Valószínűleg a tegnapi ju-jutsu edzés a hátamat is megdolgozta kicsit, ráadásul az első sorozatnál a lábam is nagyon csúszott a szőnyegen. A második sorozatot már mezítláb végeztem, így sokkal könnyebben ment, de azért így sem volt könnyed gyakorlat. Legközelebb mindenképpen csak maximum az első sorozaton emelek egyet.

Lámpaoltás!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://callistor.blog.hu/api/trackback/id/tr895057835

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása