Calisthenic

Edzésmódszer az élethosszig tartó fittségért, egészségért és félelmetes erőért.

Aktuális edzésterv

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

Címkék

222. edzés - Meglepő fejlődés

2012.12.28. 19:58 Callistor

Annak ellenére, hogy nem éreztem magamat kirobbanó formában, a mai edzés meglepően jól sikerült. Későn is keltem, nem is ettem túl sokat a nap folyamán, viszonylag későn álltam neki az edzésnek is, mégis szépen haladtam a tervezett programmal. Alább részletesen is láthatóak az eredmények, amik most további lendületet adtak.

Általános bemelegítés:

csípőkörzés, csípő-törzskörzés, törzskörzés, térdkörzések, karkörzés előre-hátra, könyökkörzés, csuklókörzés, vízszintes és függőleges karhúzás

Kézenállás:

Kézenállás fal mellett: 2 x 58 mp

Egész jól ment a kézenállás, főleg, hogy a múltkor sajnos eléggé visszaestem. Igaz, akkor közvetlenül húzódzkodás után csináltam a gyakorlatot. És habár kicsit már nehezen tartottam a végét, azért mégis sikerült megemelni a legutóbbi 57 mp-et, tehát nincs panasz.

Fekvőtámasz kézenállásból (4. szint):

Fekvőtámasz előredőlve: 2 x 10 (bemelegítés)
Fekvőtámasz térdelve: 2 x 5 (bemelegítés)
Fél fekvőtámasz kézenállásban: 1 x 13 (edzés)
Fél fekvőtámasz kézenállásban: 1 x 14 (edzés)

Ez a gyakorlat meglepően jól ment. Ahogy föntebb már írtam, nem éreztem magamat csúcsformában, ráadásul elég nehéz gyakorlatról van szó, ezért arra számítottam, hogy jó lesz, ha megy a múltkori mennyiség. Ennek ellenére sikerült emelni az ismétlésszámot, ami nem mellesleg az eddigi rekordom! Igaz, a 14 ismétlés már határeset volt, ezért azt hiszem, legközelebb marad ugyanez az ismétlésszám.

Híd (6. szint):

Egyenes híd: 2 x 10 (bemelegítés)
Teljes híd: 2 x 11 (edzés)

A híddal sem volt semmi gond, mindkét sorozaton emeltem egyet. Viszont úgy éreztem, hogy kezdem elérni a kényelmes szakasz határát, bár lehet, hogy csak amiatt van, mert közvetlenül a "Fekvőtámasz kézenállásból" gyakorlat után csináltam, ami eléggé hasonló izmokat terhel. Legközelebb megpróbálok nagyobb szünetet tartani a két gyakorlat között, és ha úgy is ezt érzem, akkor váltok a lassabb, sorozatonkénti emelésre.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://callistor.blog.hu/api/trackback/id/tr624985358

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása