Calisthenic

Edzésmódszer az élethosszig tartó fittségért, egészségért és félelmetes erőért.

Aktuális edzésterv

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

Címkék

397. edzés

2013.11.04. 21:28 Callistor


Ma elég sűrű napom volt, este értem haza, ezért rögtön neki is álltam az edzésnek. Elég fáradt voltam, és még sok dolgom van, egészen késő estig, így igyekeznem is kellett. Viszont újítottam kissé az edzéstervemen, vagyis egy nap két fő gyakorlatot végzek. A rendes fő gyakorlat a Fekvőtámasz volt, csökkentett gyakorlatként pedig a Hidat gyakoroltam. Az edzést szokásosan Hármasbefutóval kezdtem, összességében jól mentek a gyakorlatok.

Általános bemelegítés:

csípőkörzés, csípő-törzskörzés, törzskörzés, csuklókörzés, könyökkörzés, vállkörzés előre-hátra, egykezes karkörzés előre-hátra, páros karkörzés előre-hátra, vízszintes és függőleges karhúzás, térdkörzések

Hármasbefutó:

Híd: 1 x 20 mp
L-tartás (3,5 cm-es magasítóval): 4 x 5 mp
Teljes csavarás: 1 x 20 mp

A Hídnál kicsit merevebbnek éreztem magamat, a Csavarás viszont kifejezetten könnyen ment. L-tartásból váltottam a 4 x 5 mp-es felosztásra. Az utolsó sorozat kicsit nehezen ment, de nagyon fáradt is voltam, így nem tulajdonítok neki nagy jelentőséget.

Fekvőtámasz (7. szint):

Fekvőtámasz előredőlve: 2 x 10 (bemelegítés)
Fekvőtámasz térdelve: 2 x 5 (bemelegítés)
Felemás fekvőtámasz: 3 x 8 (edzés)

Fekvőtámaszból ismét maradtam a legutóbbi mennyiségnél, úgy érzem, egyre jobban megy. Még ilyen fáradt állapotban sem okozott komolyabb nehézséget, így elégedett vagyok vele.

Híd* (8. szint):

Egyenes híd: 1 x 10 (bemelegítés)
Teljes híd: 1 x 5 (bemelegítés)
Falséta (felfelé): 3 x 3 (edzés)

Hídból tehát csak a szokásos mennyiség felét végeztem, ez most 3 ismétlést jelentett. Ahogyan a Hármasbefutónál már említettem, nem éreztem túl rugalmasnak a hátamat a hídhoz, így még ez a könnyített mennyiség sem ment annyira könnyedén. Érdekes módon az első sorozat tűnt a legnehezebbnek, de azért nem okozott gondot egyik sorozat sem.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://callistor.blog.hu/api/trackback/id/tr515618475

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása