Calisthenic

Edzésmódszer az élethosszig tartó fittségért, egészségért és félelmetes erőért.

Aktuális edzésterv

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

Címkék

394. edzés

2013.10.31. 23:06 Callistor


Nagyon későn, este 10 körül álltam neki a mai edzésnek. Egész nap álmos és szétszórt voltam, ráadásul későn is értem haza, ezért tolódott ki ennyire. Szerencsére éppen egy kevéssé megerőltető gyakorlat volt napirenden, így gyorsan letudtam az edzést.

Általános bemelegítés:

csípőkörzés, csípő-törzskörzés, törzskörzés, csuklókörzés, könyökkörzés, vállkörzés előre-hátra, egykezes karkörzés előre-hátra, páros karkörzés előre-hátra, vízszintes és függőleges karhúzás, térdkörzések

Lábemelés (10. szint):

Térdfelhúzás: 2 x 10 (bemelegítés)
Nyújtott lábemelés függeszkedésben: 3 x 5 (edzés)

Maradtam a legutóbbi ismétlésszámnál, és próbáltam csökkenteni a múltkori kilengést. Egészen jól ment, közel sem lengtem ki annyira, mint legutóbb, sokkal kontrolláltabban tudtam végezni az ismétléseket. Éreztem a fejlődést, egyelőre ezen próbálok még inkább javítani.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://callistor.blog.hu/api/trackback/id/tr985609155

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása