Calisthenic

Edzésmódszer az élethosszig tartó fittségért, egészségért és félelmetes erőért.

Aktuális edzésterv

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

Címkék

392. edzés

2013.10.29. 22:29 Callistor


Sajnos úgy alakult, hogy ma nagyon későn álltam neki az edzésnek. Emiatt nem is vártam kiemelkedő teljesítményt, de nem is ment könnyen a gyakorlat. Leginkább fejben nem voltam ott, de elég keveset is ettem, így lehet, ez is szerepet játszott benne.

Általános bemelegítés:

csípőkörzés, csípő-törzskörzés, törzskörzés, csuklókörzés, könyökkörzés, vállkörzés előre-hátra, egykezes karkörzés előre-hátra, páros karkörzés előre-hátra, vízszintes és függőleges karhúzás, térdkörzések

Húzódzkodás (6. szint):

Fél húzódzkodás: 2 x 5 (bemelegítés)
Húzódzkodás szűk kéztartással: 3 x 5 (edzés)

Ahogy ígértem, visszavettem 5-re az ismétlésszámot, de az utolsó sorozat végére már ez sem ment könnyen. Hiába, a lassú ismétlésekhez ott kell lenni fejben, a koncentráció miatt. Majd legközelebb jobban megy.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://callistor.blog.hu/api/trackback/id/tr935605570

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása