Calisthenic

Edzésmódszer az élethosszig tartó fittségért, egészségért és félelmetes erőért.

Aktuális edzésterv

Naptár

szeptember 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30

Friss topikok

Címkék

275. edzés - Figyelmetlenség

2013.03.01. 23:55 Callistor

Jól mentek a gyakorlatok, bár Guggolásnál némi figyelmetlenség is belecsúszott a programba. Ennek ellenére azért elégedett vagyok az edzéssel, legközelebb pedig jobban figyelek.

Általános bemelegítés:

csípőkörzés, csípő-törzskörzés, törzskörzés, csuklókörzés, könyökkörzés, vállkörzés előre-hátra, karkörzés előre-hátra, vízszintes és függőleges karhúzás, térdkörzés

Húzódzkodás (6. szint):

Fél húzódzkodás: 2 x 5 (bemelegítés)
Húzódzkodás szűk kéztartással: 2 x 8 (edzés)

Tartottam a legutóbbi ismétlésszámot, viszont most már egész jól ment a gyakorlat! Ennek ellenére nem biztos, hogy a következő alkalommal emelek az ismétlésszámon, lehet, hogy megvárom, amíg tényleg könnyen megy ez a mennyiség. Ezt majd legközelebb meglátom.

Guggolás (9. szint):

Teljes guggolás: 1 x 10 (bemelegítés)
Guggolás zárt lábbal: 1 x 10 (bemelegítés)
Egylábas guggolás támasszal: 1 x 13 (edzés)
Egylábas guggolás támasszal: 1 x 14 (edzés)

Ahogy említettem, némi figyelmetlenség csúszott a gyakorlatba, ugyanis valahogy azt néztem az edzésnaplómban, hogy legutóbb 2 x 13 ismétlést végeztem. Ebből kifolyólag abban a tudatban voltam, hogy emeltem az ismétlésszámon, ami valójában csökkentés volt. Igaz, késő este végeztem ezt a gyakorlatot, lehet, hogy amiatt sem figyeltem annyira. Hát mindegy, tragédia nem történt, legalább most volt egy kímélő edzés is. Következő alkalommal viszont a legutóbbi edzéshez képest is emelek a mennyiségen.

Négyütemű fekvőtámasz:

Négyütemű fekvőtámasz: 5 x 6 (tabata)

A Négyüteműt szinte közvetlenül a Guggolás után teljesítettem, szintén késő este. Emiatt nem is ment annyira könnyedén, bár túl nehéznek se mondanám. Az utolsó körnél azért volt egy kevés légszomjam, de ilyen későn, ráadásul közvetlenül Guggolás után szerintem ez teljesen érthető.

Lámpaoltás!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://callistor.blog.hu/api/trackback/id/tr655112574

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása