Calisthenic

Edzésmódszer az élethosszig tartó fittségért, egészségért és félelmetes erőért.

Aktuális edzésterv

Naptár

szeptember 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30

Friss topikok

Címkék

262. edzés - Lelkierő

2013.02.13. 23:16 Callistor

Ahogyan a cím is utal rá, a mai edzésből leginkább a lelkierő hiányzott, gyakorlatilag úgy kellett megerőszakolni magamat, hogy nekiálljak. Igaz, nem is aludtam sokat, de valahogy egész nap csak halogattam az edzést. Nagyon nem volt erőm és hangulatom nekiállni, de azért sikerült legyőzni a lustaságot és erőtlenséget, és végül a legnehezebb, fő gyakorlatokat teljesítettem is. A kiegészítőkre már tényleg nem volt kapacitásom, de a lényeg, hogy ma sem maradt el az edzés, még a nagyon alacsony motiváció ellenére sem! Sőt, még egy kicsit fejlődtem is, szóval a mérleg mindenképpen pozitív!

Általános bemelegítés:

csípőkörzés, csípő-törzskörzés, törzskörzés, csuklókörzés, könyökkörzés, vállkörzés előre-hátra, karkörzés előre-hátra, vízszintes és függőleges karhúzás, térdkörzés

Húzódzkodás (6. szint):

Fél húzódzkodás: 2 x 5 (bemelegítés)
Húzódzkodás szűk kéztartással: 2 x 8 (edzés)

Ahogyan írtam múlt alkalommal, most is maradt a múltkori ismétlésszám, igaz, nem is tudtam volna többet csinálni. Ez is meglehetősen nehezen ment, bár a fentiek fényében ez nem is csoda, örülök, hogy ennyi is sikerült. Azt hiszem, egy darabig maradok még ennél a mennyiségnél, nem hinném, hogy most túl gyorsan fogok fejlődni.

Guggolás (9. szint):

Teljes guggolás: 1 x 10 (bemelegítés)
Guggolás zárt lábbal: 1 x 10 (bemelegítés)
Egylábas guggolás támasszal: 2 x 13 (edzés)

A Guggolás viszont egész jól ment, a múltkor tervezett emelést is sikeresen teljesítettem. Sokáig rá kellett készülnöm, hogy nekiálljak, nehéz volt kellően felpörögni hozzá. Nem mondom, hogy könnyű volt, elvégre ez az egyik legmegterhelőbb gyakorlat, de átlagosan jó szinten ment az új ismétlésszám is, szóval elégedett vagyok!

Lámpaoltás!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://callistor.blog.hu/api/trackback/id/tr1005079262

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása