Calisthenic

Edzésmódszer az élethosszig tartó fittségért, egészségért és félelmetes erőért.

Aktuális edzésterv

Naptár

szeptember 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30

Friss topikok

Címkék

274. edzés

2013.02.28. 15:15 Callistor

Ez a mai nap kicsit sűrű volt, emellett nem is aludtam túl sokat. Délután viszont nem nagyon volt időm pihenni, ráadásul késő délutántól késő estig szinte folyamatosan lesz még programom, így kénytelen voltam ilyen körülmények között edzeni. Az Alkart így most kihagytam, egyszerűen nem volt rá időm. Kézenállásból délután csak egyet csináltam, de aztán mivel változott az estém, ezért csináltam belőle még egy sorozatot. A ju-jutsu edzést sajnos ma kihagytam; így alakult.

Általános bemelegítés:

csípőkörzés, csípő-törzskörzés, törzskörzés, csuklókörzés, könyökkörzés, vállkörzés előre-hátra, karkörzés előre-hátra, vízszintes és függőleges karhúzás, térdkörzések

Hármasbefutó:

Híd: 1 x 20 mp
N-tartás: 1 x 23 mp (cél: 30 mp)
Teljes csavarás: 1 x 20 mp

Elég nehezen ment ma az N-tartás, az említett álmosság miatt nehezen tudtam koncentrálni. Mindegy, lesz ez jobb is.

Kézenállás:

Kézenállás fal mellett: 2 x 65 mp

A Kézenállásra is nagyjából ugyanez vonatkozott, a koncentráció hiánya miatt eléggé nehezen ment a 65 mp. De hát ez egy ilyen nap...

Lámpaoltás!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://callistor.blog.hu/api/trackback/id/tr375110138

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása